مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 10:102021-02-16سياسي

جشنواره شعر و داستان انقلاب برگزیدگانش را معرفی کرد


در مراسم پایانی دوازدهمین جشنواره شعر و داستان انقلاب، علاوه بر تقدیر از برگزیدگان جشنواره، از تلاش های محمدرضا بایرامی و محمدرضا سهرابی نژاد به خاطر تلاش های مستمرشان در ارتقای شعر و داستان انقلاب تقدیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه سپهر سوره هنر، مراسم پایانی جشنواره شعر و داستان انقلاب با حضور حجت الاسلام محمد قمی، رییس سازمان تبیلغات اسلامی، محمدمهدی دادمان - رییس حوزه هنری- و شاعران و نویسندگان کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار و به صورت همزمان از آپارات، اینستاگرام حوزه هنری و موسسه سپهر سوره هنر پخش شد.

در ابتدای مراسم کلیپی درباره زندگی و فعالیت های ادبی مرحوم امیرحسین فردی – از پایه گذاران حوزه هنری و جشنواره شعر و داستان انقلاب – برای حاضران پخش شد که در آن به فعالیت های ادبی این نویسنده انقلاب اسلامی پرداخته شده بود.

در ادامه برنامه محمدمهدی دادمان – رییس حوزه هنری- در سخنانی کوتاه با یادآوری تلاش های مرحوم امیرحسین فردی برای رشد و تعالی ادبیات انقلاب گفت: او حرکتش را از مسجد جواد الائمه آغاز کرد و در حوزه هنری ادامه داد، در جایزه شهید غنی پور رشد داد، در جشنواره داستان انقلاب به حد اعلا رساند و در کارگاه قصه و رمان تلاش کرد ادبیات انقلاب را به نقطه بلوغ برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره شعر و داستان انقلاب برگزیدگانش را معرفی کرد

جشنواره شعر و داستان انقلاب برگزیدگانش را معرفی کرد