مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 10:002021-02-16سياسي

برگزیدگان کتاب سال، جلال آل احمد و شعر فجر عضو بنیاد نخبگان می شوند


مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در نشست خبری سی و هشتمین دوره جایزه کتاب سال گفت: برگزیدگان و تقدیر شده های جوایز کتاب سال، جلال آل احمد و شعر فجردر زمره نخبگان فرهنگی بوده و از مزایای بنیاد نخبگان بهره می برند.

- جی پلاس، نشست خبری سی و هشتمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و بیست و هشتمین دوره جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران امروز سه شنبه (28 بهمن ماه) در خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم ایوب دهقانکار مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی مهدوی راد دبیر علمی جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و احمدعلی حیدری دبیر علمی جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند.

* دهقانکار: برگزیدگان کتاب سال، جلال آل احمد و شعر فجر عضو بنیاد نخبگان در این نشست خبری ابتدا ایوب دهقانکار مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران، اظهار داشت: جایزه کتاب سال جای خود را در میان جوایز ادبی و رویدادهای فرهنگی کشور و جهان باز کرده است، اگر بخواهیم پیام این مراسم که مستمرا طی 38 سال برگزار شده را بگوییم، باید عنوان کرد در بخش داخلی نشان از آن دارد که کتاب پژوهی، فعالیت های آکادمیک و تحقیق در ایران پویاست که نشانه آن برگزاری کتاب سال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان کتاب سال، جلال آل احمد و شعر فجر عضو بنیاد نخبگان می شوند

برگزیدگان کتاب سال، جلال آل احمد و شعر فجر عضو بنیاد نخبگان می شوند