مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 09:302021-02-16سياسي

ادامه حادثه آفرینی چاه های بدون درپوش آب و فاضلاب و تیرهای چراغ برق در تهران


رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری با اشاره به ادامه حادثه آفرینی چاه های بدون درپوش آب و فاضلاب و تیرهای چراغ برق در تهران گفت: شرکت آب و فاضلاب، شرکت توزیع نیروی برق و شهرداری تهران با فوریت نسبت به پایش، رسیدگی و رفع ناایمنی های گزارش شده اقدام نمایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، زهرا صدراعظم نوری در جریان دویست و هفتاد و سومین جلسه شورای شهر تهران در تذکری با اشاره به مساله ایمنی پایتخت گفت: صبح دیروز باز هم شاهد حادثه سقوط یک شهروند جوان به داخل چاه بدون سرپوش در حاشیه بدون نور بوستان نهج البلاغه بودیم که خوشبختانه با اطلاع رسانی سریع شهروندان و ورود فوری نیروهای آتش نشان به محل آن جوان نجات یافت.

او ادامه داد: اما آیا بنا نیست که سایه خطر سقوط در چاه و یا برق گرفتگی در اماکن عمومی به واسطه کم توجهی دستگاه های متولی روزی از سر شهر و شهروندان برچیده شود؟ نوری با اشاره به پایش های محیطی مجموعه H.

S.

E شهرداری تهران از مخاطرات شناسایی شده حوزه فعالیت شرکت آب و فاضلاب و اداره برق گفت: اما هنوز هم چاه های آب و فاضلاب بدون درپوش هستند و تیرهای چراغ برق و پروژکتورهای خالی از نور در شهر حادثه آفرینی می کنند.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری اضافه کرد: هر روز نقاط بی دفاع شهر به واسطه عدم تامین روشنایی و تبدیل فضاهایی که ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه حادثه آفرینی چاه های بدون درپوش آب و فاضلاب و تیرهای چراغ برق در تهران

ادامه حادثه آفرینی چاه های بدون درپوش آب و فاضلاب و تیرهای چراغ برق در تهران