مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 09:252021-02-16سياسي

انتخابات مجمع سهام داران عدالت سمنان 20 اسفند برگزار می شود


معاون استاندار سمنان با بیان اینکه انتخابات سهام داران عدالت در سمنان 20 اسفند 99 برگزار می شود، گفت: سهام دارانی که روش غیرمستقیم را انتخاب و کد سجام دارند در این رویداد شرکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا شریفی نژاد ظهر سه شنبه در نشست مدیریت بازار سرمایه با حضور نمایندگان سهام داران عدالت استان سمنان به میزبانی استانداری، با اشاره به تأسیس شرکت سرمایه گذاری استان با حضور سهام داران عدالت، بیان کرد: انتخابات مجمع سهام داران عدالت سمنان 20 اسفند برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این رویداد همزمان با دیگر نقاط کشور برگزار خواهد شد و در آن سهام داران عدالت که روش غیرمستقیم را برگزیده اند مشارکت خواهند داشت، افزود: شرکت سرمایه گذاری استانی، رسالت مدیریت سهام عدالت داوطلبان در سطح استان را بر عهده خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه نگاه ما به بازار سرمایه نباید مقطعی باشد، ابراز داشت: در اقتصاد پیشرو نظر به این است که ما هر چه بیشتر به سمت هم افزایی سرمایه ها پیش برویم هم بهره وری بیشتر می شود و هم قابلیت سرمایه گذاری و سودآوری افزون می گردد.

شریفی نژاد گفت: برای سجامی شدن سهام داران در سطح استان سمنان تلاش های بسیاری شد اما 52 درصد سهام داران این ثبت نام را انجام داده اند که امیدواریم ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات مجمع سهام داران عدالت سمنان 20 اسفند برگزار می شود

انتخابات مجمع سهام داران عدالت سمنان 20 اسفند برگزار می شود