مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 09:202021-02-16اقتصادي

برطرف شدن کمبود زمین طرح اقدام ملی مسکن در زنجان


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: مشکل کمبود زمین طرح اقدام ملی مسکن زنجان تا پایان امسال برطرف می شود.

- ایسنا/زنجان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: مشکل کمبود زمین طرح اقدام ملی مسکن زنجان تا پایان امسال برطرف می شود.

مسعود بیات منش پیش از ظهر امروز (28 بهمن ماه) در جلسه شورای مسکن استان زنجان اظهار کرد: نام نویسی در طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در استان زنجان طی سه مرحله انجام شد که در نهایت 28 هزار و 691 نفر اطلاعات خود را در سامانه ثبت کردند که 23 هزار و 921 نفر از آن ها در شهر زنجان هستند.

وی با اشاره به اینکه 4770 نفر در سایر شهرهای بالای 100 هزار نفر متقاضی دریافت مسکن در این طرح هستند، یادآور شد: مسئولیت احداث واحدها در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار دارد که در برخی مناطق عملیات احداث واحدها آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه برای احراز واجد شرایط بودن افراد برای دریافت مسکن، پرونده متقاضیان پایش شده است، ابراز کرد: تاکنون 14 هزار و 869 نفر تایید نهایی شدند که از این تعداد 13 هزار و 333 واحد در زنجان و مابقی در سایر شهرها است.

وی با بیان اینکه متقاضیان واجد شرایط پس از تایید نهایی برای افتتاح حساب و واریز وجه به بانک معرفی می شوند، بیان کرد: تاکنون 430 میلیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برطرف شدن کمبود زمین طرح اقدام ملی مسکن در زنجان

برطرف شدن کمبود زمین طرح اقدام ملی مسکن در زنجان