مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 09:052021-02-16اقتصادي

ذخایر خونی در وضعیت هشدار است/ دریافت خون با رعایت کامل پروتکل ها


سرپرست انتقال خون  خراسان رضوی با بیان اینکه وضعیت ذخایر خونی استان به سطح هشدار رسیده است گفت: شیوه نامه های بهداشتی در بالاترین سطح ممکن در پایگاه های انتقال خون رعایت می شود.

- عبداله سبحانی در گفت و گو با و کم شدن از میزان مراجعه مردم به مراکز اهدای خون دشوار تر از هرزمان دیگری است.

سرپرست انتقال خون خراسان رضوی گفت: در فصول سرد به به منظور مقابله با هرگونه بحران احتمالی باید این ذخایر در سطح بالاتری نگه داشته شود و این میزان ذخایر مستقیماً وابسته به همت مردم و حضورشان در مراکز اهدای خون و همچنین مدیریت ذخایر و مصرف خون در مراکز درمانی است.

وی افزود: هرگاه ذخایر از این میزان کمتر شود فراخوان های لازم اطلاع رسانی می شود و در ماه های پایانی سال همواره نیازمند حضور مؤثر و پرشور مردم در تمامی مراکز اهدای خون استان هستیم.

سبحانی گفت: انتقال خون خراسان رضوی به حضور چشمگیر اهداکنندگان مستمر خون می بالد و انتقال خون خراسان رضوی دارای آمار بالایی در اهدای مستمر خون است و رتبه سوم کشوری را داراست و همچنین 60 درصد خون های اهدایی از اهداکنندگان مستمر تأمین می شود.

وی مراکز اهدای خون را پایگاهی برای اعتلای مشارکت اجتماعی خواند و افزود ما در تلاشیم تا به اهداکنندگان خون نشان دهیم که اهدای یک واحد خون چگونه می تواند جان یک بیمار را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخایر خونی در وضعیت هشدار است/ دریافت خون با رعایت کامل پروتکل ها

ذخایر خونی در وضعیت هشدار است/ دریافت خون با رعایت کامل پروتکل ها