مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 09:052021-02-16سياسي

بررسی مسائل جامعه پزشکی در دوران کرونا/پاسداشت شهدای سلامت


دبیر تشکیلات انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران، جزییات بیست و هشتمین مجمع انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران در روز جمعه را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه صورت مجازی و البته حضوری با تعدادی محدود از اعضای شورای مرکزی انجمن با رعایت پروتکل های بهداشتی در کانون توحید برگزار می شود.

وی افزود: جلسه مجمع صبح جمعه اول اسفند 99، با گزارش محمدرضا ظفرقندی دبیرکل انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران آغاز خواهد شد و در ادامه سخنرانان به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

عبداللهی ادامه داد: اولین سخنران مدعو درباره مسائل کشور در گذشته و حال سخنرانی خواهد کرد و دیگر سخنران این برنامه درباره مسائل یک سال اخیر جامعه پزشکی کشور سخنرانی خواهد داشت.

وی به پنل سیاسی مجمع اشاره کرد و گفت: این پنل عصر جمعه با حضور سه تن از تحلیل گران و کارشناسان سیاسی و اجتماعی کشور در مورد انتخابات ریاست جمهوری و ابعاد مختلف در داخل و خارج برگزار می شود و سخنرانان به تحلیل شرایط سیاسی کشور خواهند پرداخت و در پایان به سئوالات اعضای حاضر در پنل پاسخ داده خواهد شد.

عبداللهی افزود: پنل صنفی مجمع نیز قبل از برنامه افتتاحیه در روز پنج شنبه 30 بهمن 99 برگزار می شود که در مورد مسائل و مشکلات جامعه پزشکی در دوران بیماری کوید 19 و همچنین واکسیناسیون کرونا ، تعرفه های پزشکی، مالیات پزشکان، نس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مسائل جامعه پزشکی در دوران کرونا/پاسداشت شهدای سلامت

بررسی مسائل جامعه پزشکی در دوران کرونا/پاسداشت شهدای سلامت