مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 09:052021-02-16سياسي

نقدعلی: مساله آب را پوپولیستی نکنید/ نیکزاد موضوع آب را به دولت بسپارید


نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر این که نباید بحث آب را بین مردم کشاند، اظهار کرد: پوپولیستی کردن این مساله یک رویه ناصواب است.

- نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر این که نباید بحث آب را بین مردم کشاند، اظهار کرد: پوپولیستی کردن این مساله یک رویه ناصواب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدتقی نقدعلی در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ضمن تشکر از مردم که در 22 بهمن ماه امسال هم حماسه آفریدند حمایت خود را از مواضع کوبنده آیت الله مهدوی عضو خبرگان رهبری و عزیز مردم اصفهان در محکومیت سوء مدیریت ها اعلام می کنم.

وی اضافه کرد: من مجوز زیست محیطی انتقال آب بن بروجن را مطالعه کردم از ریاست سازمان محیط زیست سوال می کنم که چه طور به صرف یک مجوز استانی که محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری اعلام کرده لوله گذاری در این مسیر مشکلی ندارد برای آن مجوز صادر می کنید ولی طرح بهشت آباد که 18 سال است مطالعه می شود را متوقف می کنید؟ وی ادامه داد: ما سال آبی 1397 – 1398 را داشتیم و تمامی آماری که عزیزان استدلال می کنند براساس این سال آبی است کل آبی که پشت زاینده رود جمع شد 700 میلیون مترمکعب بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقدعلی: مساله آب را پوپولیستی نکنید/ نیکزاد موضوع آب را به دولت بسپارید

نقدعلی: مساله آب را پوپولیستی نکنید/ نیکزاد موضوع آب را به دولت بسپارید