مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 08:452021-02-16فرهنگي

همراهی نیما نکیسا با کودکان کار در «شکلات تلخ» + فیلم


برنامه «شکلات تلخ» این هفته بعد از موضوع آسیب شناسی در حوزه دختران فراری و فاصله گرفتن دختران از منزل مجددا بعد از چند قسمت به سراغ کودکان کار و مهارت آموزی آنها رفت.

- برنامه شکلات تلخ این هفته بعد از موضوع آسیب شناسی در حوزه دختران فراری و فاصله گرفتن دختران از منزل مجددا بعد از چند قسمت به سراغ کودکان کار و مهارت آموزی آنها رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی احمدی، تهیه کننده و کارگردان این مستند تلویزیونی گفت: در چند برنامه گذشته به بحث دختران فراری و روابط دختران با خانواده هایشان پرداختیم که این موضوع حاصل اتاق فکر برنامه بعد از تحقیق و بررسی در زندگی روحی و روانی گروه سنی نوجوان دختر اتفاق افتاد که البته در برنامه های بعدی نیز به این موضوع خواهیم پرداخت.

او ادامه داد: اگر برنامه شکلات تلخ را دنبال کرده باشید حتما می دانید که این مستند در چند فصل و در چند نوبت به داستان زندگی کودکان کار از زاویه مهارت آموزی پرداخته است، در گفت وگوهای مفصل با کودکان کار به این نتیجه رسیدیم که یکی از مهارت های مورد علاقه این گروه خاص ورزش فوتبال است و جالب اینکه بسیاری از این کودکان و نوجوانان افراد بااستعدادی در حوزه ورزش های مختلف و به خصوص فوتبال هستند که نیاز است با دیده شدن و معرفی شدن این استعدادها نه تنها به عنوان یک منبع انسانی با اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی نیما نکیسا با کودکان کار در «شکلات تلخ» + فیلم

همراهی نیما نکیسا با کودکان کار در «شکلات تلخ» + فیلم