مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 08:352021-02-16پزشكي

زندگی سازنده «کرم نیکا» مستند می شود/ از درمان دیابتی ها تا بیماران پروانه ای


زندگینامه محمد کاظم رشیدی؛ محقق همدانی که با ترکیب مواد طبیعی و گیاهی توانسته داروها و کرم هایی را تولید کند که در درمان زخم بستر، زخم بیماران مبتلا به دیابت و زخم بیماران پروانه ای موثر بوده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، اخیرا قصه زندگی محمدکاظم رشیدی؛ محقق همدانی که با ترکیب مواد طبیعی و گیاهی توانسته داروها و کرم هایی را تولید کند که در درمان زخم بستر، زخم بیماران مبتلا به دیابت و زخم بیماران پروانه ای موثر بوده، مستند شده است.

او که پدرش عطاری داشته و به دلیل از دست دادن یکی از دوستان نزدیکش به علت زخم بستر و با تکیه بر دانشی که از پدر فراگرفته، با مطالعه کتبی از جمله ابن سینا و رازی و نیز تلفیق آن با زنبورداری و پرورش گیاهان دارویی محمود زنگنه انجام داده است، از دیگر عوامل این مستند می توان به تصویربردار، مهدی مولایی، تدوین، محمد اخوان و  تیزر مرجان عطایی فر اشاره کرد.

داروی رشیدی نه تنها زخم بیماران دیابتی را درمان می کند بلکه زخم بیماران پروانه ای که به دلیل تحریم ها با مشکلات دارویی زیادی مواجه هستند، را هم درمان می کند که این موضوع سالهاست مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.

بار دیگر به سراغ این مخترع که در حال حاضر دارای یک شرکت دانش بنیان است و پمادهایش در داروخانه های کشور به بیماران ارائه می شود و اغلب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی سازنده «کرم نیکا» مستند می شود/ از درمان دیابتی ها تا بیماران پروانه ای

زندگی سازنده «کرم نیکا» مستند می شود/ از درمان دیابتی ها تا بیماران پروانه ای