مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 08:152021-02-16بين الملل

هشدار نمایندگان عراقی نسبت به مداخله های خارجی در روند انتخابات


شماری از نمایندگان پارلمان عراق نسبت به مداخله های خارجی و آمریکایی در انتخابات زودهنگام عراق از طریق مشارکت در اقدامات فنی و نظارت بر روند رأی گیری هشدار دادند.

- شماری از نمایندگان پارلمان عراق نسبت به مداخله های خارجی و آمریکایی در انتخابات زودهنگام عراق از طریق مشارکت در اقدامات فنی و نظارت بر روند رأی گیری هشدار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری المعلومه، نمایندگان پارلمان عراق تاکید کردند که مداخله خارجی در انتخابات عراق باعث خواهد شد که این انتخابات از شفافیت و سلامت برخوردار نباشد.

در همین راستا، فاضل الفتلاوی، از نمایندگان ائتلاف الفتح در پارلمان عراق خاطرنشان کرد: طرح ها و نقشه های آمریکا برای دخالت در پرونده انتخابات رصد شده و سفارت آمریکا برای مشارکت در اقدامات فنی روند انتخابات به بهانه نظارت بین المللی با برخی طرف ها در ارتباط است.

از سوی دیگر، بدر حامد عباس، نماینده فراکسیون بدر عراق نسبت به مداخله آمریکا در انتخابات زودهنگام عراق هشدار داد و تصریح کرد که مداخله آمریکا باعث می شود این انتخابات شفافیت خود را از دست بدهد.

در همین رابطه، محمد کریم، نماینده فراکسیون صادقون در پارلمان عراق نیز اظهار داشت: عراق در امور مربوط به انتخابات به مشورت هیچ کشوری احتیاج ندارد و در عین حال هیچ شخصی در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نمایندگان عراقی نسبت به مداخله های خارجی در روند انتخابات

هشدار نمایندگان عراقی نسبت به مداخله های خارجی در روند انتخابات