مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 07:552021-02-16اقتصادي

اتمام سایت موزه همدان تا پایان تابستان 1400


مدیر منطقه یک شهرداری همدان از اتمام سایت موزه همدان تا پایان تابستان 1400 خبر داد و گفت: در سال جاری 110 میلیارد ریال برای ساخت پارکینگ های عمومی در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان مسعود دهبانی صابر پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تابستان امسال موضوع احداث سایت موزه به شهرداری منطقه یک واگذار شد اظهار کرد: طرح ها و برآوردهای لازم که برای اجرای این پروژه نیاز بود به سرعت تهیه و تنظیم شدند و خوشبختانه در مدت کوتاهی توانستیم با برگزاری مناقصه پیمانکار این پروژه را با هزینه های جانبی پروژه با اعتبار صد میلیارد ریالی جذب کنیم.

وی از پیشرفت 20 درصدی سایت موزه خبر داد و گفت: اقداماتی از قبیل اجرای کامل فوندانسیون کف و جای گذاری ستون های اصلی نیز صورت پذیرفته که امیدواریم تا انتهای تابستان سال آینده بتوانیم این پروژه را به اتمام برسانیم.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان افزود: سالن اصلی تالار همایش های بین المللی و قرآنی که در سال 95 به بهره برداری رسید متاسفانه به دلیل عدم وجود پوشش سقف قابل بهره برداری نبود که در سال جاری با 65 میلیارد ریال در بودجه منطقه یک قرار گرفت و عملیات عمرانی آن آغاز شد.

وی پس از اجرای سازه عرقچین میانی پوشش این مجموعه با جنس گالوانیزه و کلزیپ نیز صورت پذیرفت اظهار کرد: تا انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام سایت موزه همدان تا پایان تابستان 1400

اتمام سایت موزه همدان تا پایان تابستان 1400