مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 07:452021-02-16سياسي

خطر سقوط در چاه یا برق گرفتگی در اماکن عمومی به واسطه کم توجهی دستگاه های متولی


رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران بر لزوم رفع ناایمنی های شهر توسط آب و فاضلاب، شرکت توزیع نیروی برق و شهرداری تهران تاکید کرد.

- رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران بر لزوم رفع ناایمنی های شهر توسط آب و فاضلاب، شرکت توزیع نیروی برق و شهرداری تهران تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهرا صدراعظم نوری در دویست و هفتاد و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکری گفت: صبح دیروز باز هم شاهد حادثه سقوط یک شهروند جوان به داخل چاه بدون سرپوش در حاشیه بدون نور بوستان نهج البلاغه بودیم که خوشبختانه با اطلاع رسانی سریع شهروندان و ورود فوری نیروهای آتش نشان به محل آن جوان نجات یافت.

اما آیا بنا نیست که سایه خطر سقوط در چاه و یا برق گرفتگی در اماکن عمومی به واسطه کم توجهی دستگاه های متولی روزی از سر شهر و شهروندان برچیده شود؟ وی با اشاره به پایش های محیطی مجموعه H.

S.

E شهرداری تهران از مخاطرات شناسایی شده حوزه فعالیت شرکت آب و فاضلاب و اداره برق گفت: اما هنوز هم چاه های آب و فاضلاب بدون درپوش هستند و تیرهای چراغ برق و پروژکتورهای خالی از نور در شهر حادثه آفرینی می کنند.

هر روز به نقاط بی دفاع شهر به واسطه عدم تامین روشنایی و تبدیل فضاهایی که مامن بزهکاران برای اعمال مجرمانه است افزوده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر سقوط در چاه یا برق گرفتگی در اماکن عمومی به واسطه کم توجهی دستگاه های متولی

خطر سقوط در چاه یا برق گرفتگی در اماکن عمومی به واسطه کم توجهی دستگاه های متولی