مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 07:402021-02-16سياسي

وابستگی بودجه به نفت 50 درصد است/ دولت از اخذ مالیات پردرآمدها غفلت کرد


نماینده ورزقان در مجلس با بیان اینکه وابستگی بودجه به نفت 50 درصد است گفت: فرار مالیاتی زیادی در بودجه سال آینده وجود دارد؛ دولت از اخذ مالیات افراد پردرآمد غفلت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، الله وردی دهقانی نماینده ورزقان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه، 28 بهمن) مجلس و در جریان بررسی کلیات لایحه بودجه 1400در مخالفت با آن اظهار داشت: تغییرات لایحه ارائه شده بودجه 1400 از سوی دولت به مجلس قابل توجه نیست.

  وی با اشاره به اینکه وابستگی بودجه به نفت کم نشده و بیش از 50 درصد لایحه به نفت وابستگی دارد افزود: بودجه با محوریت مذاکره با آمریکا بسته شده است، نیم میلیون بشکه به میزان فروش نفت افزوده شده که تحقق آن مشخص نیست.

   نماینده ورزقان در مجلس تصریح کرد: باید بودجه را واقعی کنیم تا مواجه می شویم، بیان کرد: منابعی برای اشتغالزایی و اجرای پروژه های عمرانی در نظر گرفته نشده است، برای اصلاح ساختار بودجه باید لایحه ارائه شده را رد کنیم.

نماینده ورزقان در مجلس گفت: بی عدالتی های موجود در لوایح بودجه تکرار شده است، بسیاری از شهرستان های محروم آرزو دارند برای پروژه های عمرانی مجوز دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وابستگی بودجه به نفت 50 درصد است/ دولت از اخذ مالیات پردرآمدها غفلت کرد

وابستگی بودجه به نفت 50 درصد است/ دولت از اخذ مالیات پردرآمدها غفلت کرد