مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 07:202021-02-16پزشكي

سرپرستار کامکار قم: فکر نمی کردیم کرونا تا این موقع بماند


سرپرستار بیمارستان کامکار، اولین مرکز درمانی مقابله با کرونا در کشور گفت:فکر نمی کردیم کرونا تا این موقع بماند.

- ایسنا/قم سرپرستار بیمارستان کامکار، اولین مرکز درمانی مقابله با کرونا در کشور گفت:فکر نمی کردیم کرونا تا این موقع بماند.

در آستانه عید 1400 در شرایطی که با شروع واکیسناسیون امید به بازگشت به شرایط عادی را داشتیم، در سالگرد این مهمان نامیمون، سروکله قوم و خویش انگلیس اش پیدا شد و همانند سال گذشته به شرایط روزهای شروع کرونا رسیدیم و دوباره نقطه سرخط.

یک سال از آغاز کرونا می گذرد، بیماری که هیچگاه تصور نمی کردیم که سالی انقدر عجیب، غم انگیز و متفاوت را برایمان به ارمغان بیاورد.

از اول ماجرا شروع می کنیم: روزهای ابتدایی گفتند از شنبه شرایط عادی می شود و ما هم تصور کردیم با یک قرنطینه 14 روزه به شرایط عادی برمی گردیم وتعطیلات عید را دورهم از تجربیات این 14 روز و خاطرات نان و کیک پختن برای هم تعریف می کنیم؛ اما روزهای قرنطینه از 20، 30،40 و.

روز گذشت و گذشت .

عید را در قرنطینه به سر بردیم ودر خیالی باطل تصور کردیم که با گرمای تابستان ازبین خواهد رفت اما همچنان ادامه داشت و پیک ها را پشت سر می گذاشت.

تا امروز که درآستانه عید 1400 در شرایطی که با شروع واکیسناسیون امید به بازگشت به شرایط عادی را داشتیم، در سالگرد این مهمان نامیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرستار کامکار قم: فکر نمی کردیم کرونا تا این موقع بماند

سرپرستار کامکار قم: فکر نمی کردیم کرونا تا این موقع بماند