مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 07:202021-02-16اجتماعي

برخورد قانونی با 80 دهیار متخلف در مازندران/ مقابله با ساخت وساز


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: طی چند ماه اخیر با 80 دهیار مختلف در روستاهای استان برخورد و تعدادی از آن ها عزل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی رازجویان صبح سه شنبه در جلسه کارگروه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز اظهار داشت: انجام مصوبات این کارگروه توسط دستگاه های اجرایی مربوطه موجب کاهش ساخت و سازهای غیرمجاز در استان می شود زیرا حفظ اراضی کشاورزی استان مازندران و جلوگیری از تخریب آنها ضروری است.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه باید با مشاورین و بنگاه های غیرمجاز املاک برخورد قانونی شود، افزود: حفظ اراضی کشاورزی جهت تأمین امنیت غذایی در کشور مهم است لذا این اراضی نباید به خانه دوم گردشگران تبدیل گردد.

رازجویان با اشاره به تأکیدات وزیر کشور و استاندار مازندران در برخورد با متخلفین و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، اظهار داشت: دستگاه های خدمات رسان در برابر کلیه ساختمان هایی که سه سال از نصب انشعابات موقت آنها گذشته و مالکین اقدامی برای دریافت پروانه ساخت نکردند، بعد از اخطار نسبت به قطع انشعابات اقدام کنند.

وی ادامه داد: با مدیران و مسئولان متخلفی که نسبت به جمع آوری انشعابات ساخت و سازهای غیرمجاز اقدام نکنند، برخوردهای قانونی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قانونی با 80 دهیار متخلف در مازندران/ مقابله با ساخت وساز

برخورد قانونی با 80 دهیار متخلف در مازندران/ مقابله با ساخت وساز