مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 07:102021-02-16بين الملل

رژیم صهیونیستی دنبال تمدید 6 ماهه حبس رییس جنبش اسلامی فلسطین


اداره زندان های رژیم صهیونیستی برای تمدید حبس انفرادی شیخ رائد صلاح، رییس جنبش اسلامی فلسطین برای شش ماه دیگر تلاش می کند.

- اداره زندان های رژیم صهیونیستی برای تمدید حبس انفرادی شیخ رائد صلاح، رییس جنبش اسلامی فلسطین برای شش ماه دیگر تلاش می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از آناتولی، خالد زبارقه، وکیل مدافع شیخ رائد صلاح اعلام کرد که اداره زندان ها درخواستی را به دستگاه قضایی اسراییل برای تمدید حبس شیخ صلاح به مدت شش ماه دیگر داده است.

زبارقه، وکیل مدافع شخصی شیخ صلاح گفت که دستگاه قضایی در 24 فوریه جاری درخواست تمدید حبس انفرادی وی را بررسی خواهد کرد.

وی در مصاحبه با آناتولی گفت، اداره زندان های اسراییل درخواست خود را اینگونه توجیه کرده است که شیخ صلاح خطری علیه امنیت اسراییل است و حضور وی در زندان در کنار سایر اسیران نیز عامل خطر است، چراکه وی شخصیت تاثیر گذاری دارد.

زبارقه عنوان داشت: ما بر این باوریم که این درخواست ادامه پیگرد سیاسی علیه شیخ رائد صلاح است، آنها حکمی خودکامانه را علیه وی صادر کرده اند و به حبس وی ادامه می دهند تا او را شکنجه روحی کنند.

وی تاکید کرد، شیخ صلاح از زمانی که در 13 اوت 2020 وارد زندان شد، در حبس انفرادی حضور دارد تا دوره محکومیت خود مبنی بر 17 ماه حبس را سپری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی دنبال تمدید 6 ماهه حبس رییس جنبش اسلامی فلسطین

رژیم صهیونیستی دنبال تمدید 6 ماهه حبس رییس جنبش اسلامی فلسطین