مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 07:052021-02-16سياسي

آزادی 10 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در زنجان


جانشین بسیج جامعه زنان از آزادی 10 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با تلاش های بسیج جامعه زنان استان و به همت خیرین و پیگیری های بسیج حقوق دانان این استان خبر داد.

- ایسنا/زنجان جانشین بسیج جامعه زنان از آزادی 10 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با تلاش های بسیج جامعه زنان استان و به همت خیرین و پیگیری های بسیج حقوق دانان این استان خبر داد.

رقیه امیرخانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: 10 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در سال روز ولادت بزرگ بانوی عالم، فاطمه زهرا (س) آزاد و به کانون گرم خانواده بازگشتند.

وی با بیان اینکه دستگیری از قشر آسیب دیده و کمک به حل مشکل پیش آمده وظیفه انسانی و دینی بوده و اسلام هم بر آن تاکید داشته است، تصریح کرد: برخی از این افراد ناخواسته مرتکب اشتباه شده و در این ورطه افتاده اند و بدون کم ترین پشتوانه مالی جبران خسارت وارده را ندارند.

امیرخانی با بیان اینکه در بین این افراد، کسانی بودند که به دلیل جرایم غیرعمد و با مبالغ پایین در زندان بوده و بسیاری از این افراد سرپرست خانوار هستند و فرزندان شان چشم انتظار بازگشت به کانون خانواده بودند، خاطرنشان کرد: رسیدگی به خانواده زندانیان آزاد شده در دستور کار جامعه زنان و خیرین بوده و جمع آوری کمک های مومنانه در راستای امر خداپسندانه برای آزادی دیگر زندانیان همچنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 10 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در زنجان

آزادی 10 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در زنجان