مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 06:552021-02-16سياسي

باید حق آلایندگی به فیش حقوقی شهروندان اراکی اضافه شود


رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اراک گفت: اراک یکی از شهرهای آلوده کشور است و حق آلایندگی باید به فیش حقوقی شهروندان اراکی اضافه شود.

- ایرج رضایی، در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اراک یکی از شهرهای آلوده کشور است و اگر مدیریت شهری بتواند حق آلایندگی را در شهرداری پرداخت کند، مسلماً می توان راهی برای دریافت این حق توسط کارمندان سایر ادارات نیز پیدا کرد.

اصلاح نواقص طرح جامع اراک ضرورت دارد وی در خصوص طرح جامع شهر اراک ادامه داد: با توجه به این امر که طرح جامع اراک بعد از سال ها بلاتکلیفی در مرحله ابلاغ قرار گرفته است، از سرپرست شهرداری اراک تقاضا دارم تا در خصوص محدوده های جاده فرودگاه و رسول آباد، قنات ناصری و اراضی ولی آباد پیگیری لازم را انجام دهد تا هر چه سریع تر نحوه بهره برداری از این مناطق مشخص شود چرا که در طرح جامع ابلاغی نواقصی وجود دارد که باید قبل از اجرایی شدن آن، برطرف شود و اصلاح آنها کاملاً ضروری به نظر می رسد.

خیابان 24 متری در هسته مرکزی شهر ردیف اعتباری مشخصی ندارد رضایی افزود: در طرح جامع جدید شهر اراک، احداث خیابان 24 متری به عنوان جایگزین خیابان 58 متری دیده شده و اگر قرار است که این خیابان احداث شود، شهرداری باید در بودجه سال 1400 خود برنامه و ردیف های اعتباری لازم را مشخص کند تا مبادا یک بلاتک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید حق آلایندگی به فیش حقوقی شهروندان اراکی اضافه شود

باید حق آلایندگی به فیش حقوقی شهروندان اراکی اضافه شود