مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 06:552021-02-16اجتماعي

پیش بینی بارش و وزش باد شدید در نیمه غربی کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور های مواصلاتی کشور اظهار داشت: - رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ازترافیک نیمه سنگین در مبادی ورودی تهران و انسدادمقطعی جاده چالوس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور های مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر جو آرام و ترافیک صبحگاهی نیمه سنگین در مبادی ورودی به تهران گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی به صورت برف و باران و وزش باد شدید که از امروز بعدازظهر در استان های نیمه غربی کشور شروع و به تدریج تا روز جمعه اکثر استان های کشور را در بر می گیرد لازم است رانندگان قبل از سفر از آخرین وضعیت جوی راه ها اطلاع حاصل کنند و از سفر های غیرضروری در این ایام خودداری کنند.

وی گفت:همراه داشتن زنجیر چرخ در این فصل در هنگام سفر الزامی است.

سرهنگ شیرانی اعلام کرد: تیم های پلیس راه با آمادگی کامل در سطح جاده ها حضور داشته و تمامی پیش بینی های لازم برای تردد ایمن و بدون مشکل خودرو ها در جاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارش و وزش باد شدید در نیمه غربی کشور

پیش بینی بارش و وزش باد شدید در نیمه غربی کشور