مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 06:452021-02-16ورزشي

لزوم ایجاد پد بالگرد در «ولاشجرد» و «خیرآباد» تویسرکان/ خدمات دهی هفت پد بالگرد


مدیر اورژانس پیش بیمارستانی تویسرکان با تاکید بر اینکه پد بالگرد شهر فرسفج از مردادماه امسال به مردم این منطقه خدمات دهی دارد، گفت: ایجاد پد در ولاشجرد و مسیر خیرآباد ضروری است.

- فرشاد عبدالملکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با اشاره به اینکه پد بالگرد اورژانس  فرسفج مقابل پایگاه اورژانس شهر فرسفج مردادماه امسال افتتاح شد اظهار کرد: پد بالگرد داخل شهر فرسفج با هماهنگی اداره ورزش و جوانان به مردم این منطقه ارائه خدمات دارد.

وی با اشاره به اینکه حدود یک هزار متر مربع از زمین فوتبال 2 هزار متری اداره ورزش و جوانان تسطیح و به منظور استفاده از بالگرد اورژانس در اختیار ما قرار گرفته است،از خیران خواست که برای تسطیح و آسفالت پد بالگردهای سطح شهرستان اورژانس را یاری دهند.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه اورژانس هیچ درآمد اختصاصی ندارد و همه خدمات اورژانس به مردم به طور کلی رایگان است تاکید کرد: حفظ و نگهداری بالگرد هزینه ای بسیار بالاست با توجه به شرایط محدود منابع مالی و اقتصادی سخت امروز ما به شدت به یاری خیران نیازمند هستیم.

وی با بیان اینکه اگر نزدیک جاده اصلی برای ایجاد پد بالگرد اورژانس شهر فرسفج خیر یا خیرانی زمین در اختیار اورژانس دهند به طور حتم بهتر است خاطرنشان کرد: تاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد پد بالگرد در «ولاشجرد» و «خیرآباد» تویسرکان/ خدمات دهی هفت پد بالگرد

لزوم ایجاد پد بالگرد در «ولاشجرد» و «خیرآباد» تویسرکان/ خدمات دهی هفت پد بالگرد