مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 06:452021-02-16سياسي

حسینی: دولت در اصلاحیه بودجه به رویه قانون تمکین کرده است


یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان این که دولت به رویه قانونی تمکین کرده است، گفت: دولت با این اصلاحیه لایحه یک گام به سمت جلو برداشته است.

- یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان این که دولت به رویه قانونی تمکین کرده است، گفت: دولت با این اصلاحیه لایحه یک گام به سمت جلو برداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدشمس الدین حسینی در جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی کلیات اصلاحیه لایحه بودجه سال 1400 به عنوان موافق اظهار کرد: ما در مجلس شورای اسلامی بعد از بررسی زوایای مختلف یک طرح و یا یک لایحه در مورد آن تصمیم گیری می کنیم یک موضوع مهمی مثل بودجه به عنوان سند حکمرانی است که باید به تمامی ابعاد آن به صورت فنی و تخصصی توجه کرد.

وی ادامه داد: من در دفاع از کلیات بودجه صحبت می کنم، برداشت من این است که دولت به رویه قانونی تمکین کرده یعنی برخلاف قبل پذیرفت که باید اصلاحیه بودجه دهد ما این را به فال نیک می گیریم.

باید رفتار منطبق با قانون را تشویق کرد پس به لحاظ نهادی و قانونی رفتار دولت یک گام به سمت جلو محسوب می شود.

حسینی با بیان این که تصویب کلیات بودجه به معنای تایید جزییات آن نیست، اظهار کرد: ما به کلیات بودجه رای می دهیم و بعد از آن در کمیسیون تلفیق درباره ی جزییات تصمیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: دولت در اصلاحیه بودجه به رویه قانون تمکین کرده است

حسینی: دولت در اصلاحیه بودجه به رویه قانون تمکین کرده است