مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 06:252021-02-16پزشكي

10 تا 20 درصد زوجین کشور مشکل ناباروری دارند


مسئول کنگره هفته سلامت مردان با اشاره به اینکه 10 تا 20 درصد زوجین در کشور گرفتار مشکل ناباروری هستند، از اجرای برنامه پرسش و پاسخ مجازی در زمینه مشکلات باروری مردان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نیما نریمانی، اظهار داشت: این کنگره یکم تا ششم اسفند 99 به صورت وبینار برگزار می شود و مباحث مختلفی در مورد سلامت مردان در آن به بحث و گفتگو گذاشته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مردان برخی گمان می کنند که بیمار نمی شوند و دسته دیگر در زمان بیماری آن را بروز نمی دهند و دیر مراجعه می کنند، گفت: این مسئله سبب بروز مشکلات بیشتر برای مردان می شود.

همچنین برخی از مردان از بیان مشکلات شان در حوزه بیماری هایی مانند ناتوانی جنسی شرم دارند و بر همین اساس امسال تلاش کرده ایم این مباحث هرچه بیشتر مورد بحث و گفتگو قرار گیرد.

استاد دانشگاه علوم پزشکی ایران ادامه داد: در روز اول برگزاری هفته سلامت مردان موضوعاتی از قبیل ناباروری و عوامل محیطی موثر بر آن، ناتوانی جنسی و درمان آن ،همچنین مسائلی مانند اختلال عملکرد مثانه به خصوص در افراد مسن مورد بحث و گفتگو قرار خواهد گرفت.

وی بیان داشت: همچنین از شنبه تا چهارشنبه آینده (یکم تا پنجم اسفند 99)، از طریق فضای مجازی اسکای روم و اینستاگرام برای مردم برنامه پرسش و پاسخ در زمینه ناباروری مردان، ناتوانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 تا 20 درصد زوجین کشور مشکل ناباروری دارند

10 تا 20 درصد زوجین کشور مشکل ناباروری دارند