مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 05:452021-02-16فرهنگي

آگهی های همسریابی مجوز وزارت ارشاد ندارد


حدادی مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آگهی های همسریابی در فضای مجازی که مدعی اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند، کاملا دروغ بوده و فاقد مجوز و غیرقانونی هستند.

وی تاکید کرد: تصاویر منتشر شده از مجوزهای ادعایی، کاملا جعلی و مربوط به کانون های آگهی و تبلیغات است که به شکل ناشیانه ای جعل شده اند.

حدادی با اعلام این خبر افزود: آگهی هایی که تحت عناوین همسریابی، دوست یابی، ازدواج موقت و مانند این ها در شبکه های اجتماعی و برخی سایت ها منتشر می شود، فاقد مجوز و غیرقانونی است و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هیچگونه مجوز فعالیتی برای آن ها صادر نکرده و نمی کند چرا که در بحث ازدواج برای صدور مجوز از اساس صلاحیت ندارد.

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: برخی افراد با ارایه مجوزهای جعلی فعالیت در پیام رسان ها و انتساب این مدارک جعلی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سعی در قانونی جلوه دادن فعالیت خود دارند و از این طریق اقدام به کلاهبرداری از کاربران و انجام اقدامات مجرمانه می کنند در حالی که اصولاً مجوزی برای فعالیت در کانال های تلگرامی و دیگر پیام رسان های شبکه های اجتماعی صادر نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آگهی های همسریابی مجوز وزارت ارشاد ندارد

آگهی های همسریابی مجوز وزارت ارشاد ندارد