مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 05:302021-02-16اقتصادي

100 درصد روستاهای چالدران برق رسانی شد


174 روستای این شهرستان به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران از نعمت برق بهره مند شدند.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس اداره توزیع برق چالدران گفت: 174 روستای این شهرستان به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران از نعمت برق بهره مند شدند.

پور مراد با بیان اینکه برق رسانی به روستای قوری ناو علیا این شهرستان حدود 3 کیلومتر شبکه متوسط هوایی و 350 متر شبکه فشار ضعیف هوایی به همراه یک دستگاه توزیع پست هوایی احداث شد، افزود: این برق رسانی با اعتبار بیش از 5 میلیارد ریال احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نزدیک به 16 هزار مشترک از خدمات برق در این شهرستان استفاده می کنند، گفت: با بهره برداری از این طرح برق رسانی 100 درصد روستاهای چالدران از نعمت برق بهره مند شدند.

به نقل از روابط عمومی اداره برق شهرستان، رییس اداره توزیع برق چالدران گفت: قوری ناو علیا جزء آخرین روستای شهرستان چالدران بود که بعد از چندین سال به برکت نظام و انقلاب برق دار شد و با برق دار کردن این روستا تعداد روستاهای برق دار چالدران به 174 روستا رسید و جشن اتمام برق رسانی روستایی در این شهرستان برگزار شد.

پور مراد در ادامه با تاکید براینکه همزمان با برق رسانی به روستای قوری ناو طرح توسعه و تقویت شبکه برق رسانی در مناطق شهری و روستایی چالدران نیز به بهره برداری رسید، افزود: در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 درصد روستاهای چالدران برق رسانی شد

100 درصد روستاهای چالدران برق رسانی شد