مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 05:252021-02-16اقتصادي

ابتکار بازطراحی برج های رده ولتاژی 63 کیلوولت در برق منطقه ای یزد


معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه ای یزد از ابلاغ ابتکار این شرکت در طرح باز طراحی خانواده برج های 63 کیلوولت در پهنه بندی آب و هوایی متوسط به سایر برق های منطقه ای کشور خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه ای یزد از ابلاغ ابتکار این شرکت در طرح باز طراحی خانواده برج های 63 کیلوولت در پهنه بندی آب و هوایی متوسط به سایر برق های منطقه ای کشور خبر داد.

علیرضا رفیعی با اشاره به مصوبه کارگروه بهینه سازی طراحی خطوط و ابلاغ شرکت توانیر به شرکت برق منطقه ای یزد، موفقیت این شرکت در باز طراحی، نمونه سازی، تایپ تست و اجرای دو پروژه احداث خط با برج های رده ولتاژی 63 کیلوولت برای پهنه بندی آب و هوایی متوسط کشور را خاطرنشان کرد.

وی استفاده از برج های جدید در احداث دو خط 63 کیلوولت رستاق- مزرعه کلانتر و مهرگان- سریزد را یادآور شد و افزود: هزینه های اولیه طراحی، ساخت و تایپ تست این برج ها طی اجرای این دو طرح بازگشت سرمایه شده است.

رفیعی ادامه داد: با توجه به مزایای این برج ها از جمله افزایش اسپن طراحی تا 350 متر، کاهش قابل توجه حجم آهن آلات در واحد طول و همچنین تجربه نصب موفقیت آمیز آن در شرایط واقعی منطقه متوسط استان یزد، ابلاغ این موضوع به سایر شرکت های برق منطقه ای کشور خصوصا شرکت هایی که در پهنه آب و هوایی متوسط کشور قرار دارند به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکار بازطراحی برج های رده ولتاژی 63 کیلوولت در برق منطقه ای یزد

ابتکار بازطراحی برج های رده ولتاژی 63 کیلوولت در برق منطقه ای یزد