مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 05:152021-02-16حوادث

چالش رسوب مجرمان مواد مخدر در زندان ها


رییس کل دادگستری استان یزد ضمن اشاره به دستگیری افزون بر 4500 مجرم موادمخدر تنها طی 10 ماهه امسال، جرائم مواد مخدر را از چالش دستگاه قضا در این استان خواند.

- ایسنا/یزد رییس کل دادگستری استان یزد ضمن اشاره به دستگیری افزون بر 4500 مجرم موادمخدر تنها طی 10 ماهه امسال، جرائم مواد مخدر را از چالش دستگاه قضا در این استان خواند.

غلامعلی دهشیری قاچاق مواد مخدر و کشفیات مواد مخدر را از چالش های دستگاه قضای استان ذکر و ابراز کرد: در ده ماه سال جاری با اقدامات خوب و جهادی پلیس مبارزه با مواد مخدر، 45 تن مواد مخدر کشف و بیش از چهار هزار و 500 نفر دستگیر شده اند که این آمار با رشد 20 درصدی نسبت به سال گذشته مواجه است و به دلیل احکام طولانی مدت، رسوب این افراد در زندان ها نیز رخ می دهد.

وی افزود: 52 باند مواد مخدر شناسایی و متلاشی شده است و تلاش برای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ استمرار دارد.

دهشیری همچنین با اشاره هب فعالیت 232 قاضی در استان با میانگین سنی 39 سال، حدود 79 درصد قضات استان را مرد و 21 درصد را زن اعلام کرد و افزود: حضور این تعداد قاضی زن در استان به نوعی هم فرصت است و هم از این حیث که امکان مباشرت و مشارکت در صدور حکم ندارند، مشکلاتی را از حیث آمار عملکردی و نبود امکان ارتقاء برای دستگاه استان ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش رسوب مجرمان مواد مخدر در زندان ها

چالش رسوب مجرمان مواد مخدر در زندان ها