مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 05:152021-02-16اقتصادي

تحقق 100 درصدی تعهد اشتغال در بخش کشاورزی قزوین


معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ‏ابتدای سال جاری تاکنون اشتغال در بخش کشاورزی استان فراتر از تعهدات محقق ‏شده است.

- ‏ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان قزوین حمیدرضا تبسمی روز دوشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون اشتغال در بخش کشاورزی استان فراتر از تعهدات محقق ‏شده است.

‏ وی افزود: در سال جاری میزان اشتغال پیش ‏بینی شده در بخش کشاورزی استان سه هزار و 848 نفر بوده است که خوشبختانه تاکنون ‏به طور کامل محقق شده است.

‏ این مسئول با بیان اینکه تحقق 100 درصدی از اشتغال باعث شده تا سه هزار و 863 نفر ‏مشغول به کار شوند، بیان کرد: این میزان از اشتغال زایی تا پایان بهمن ماه سال ‏جاری در سامانه رصد اشتغال ملی و استانی ثبت شده و قطعاً تا پایان سال این درصد ‏تحقق افزایش می یابد.

‏ تبسمی به وضعیت اشتغال زایی در شهرستان های استان قزوین اشاره کرد و گفت: شهرستان های قزوین، بویین زهرا، البرز و آبیک با انجام کامل تعهدات و شهرستان های آوج و تاکستان بیش از 100 درصد تعهدات اشتغال را محقق ساخته اند.

‏ معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی به عنوان موتور محرک رشد و توسعه اقتصادی کشور تصریح کرد: ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 100 درصدی تعهد اشتغال در بخش کشاورزی قزوین

تحقق 100 درصدی تعهد اشتغال در بخش کشاورزی قزوین