مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 01:352021-02-15ورزشي

حمایت از کارآفرینان خلاق در طرح «مَنش»


معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به اینکه طرح منش همزمان در 13 استان اجرا می شود؛ گفت: در طرح مرکز نوآوری و شکوفایی «مَنش» ضمن کمک به شکوفایی استعدادها، - ایسنا/قزوین معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به اینکه طرح منش همزمان در 13 استان اجرا می شود؛ گفت: در طرح مرکز نوآوری و شکوفایی مَنش ضمن کمک به شکوفایی استعدادها، از ایده ها و کارآفرینان خلاق حمایت خواهد شد.

علی لطفی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در طرح مرکز نوآوری و شکوفایی مَنش ضمن کمک به شکوفایی استعدادها، از ایده ها و کارآفرینان خلاق حمایت خواهد شد.

وی با اشاره به تجربه همکاری مشترک با جهاددانشگاهی عنوان کرد: در طرح سرباز مهارت همکاری موفقی با جهاد داشتیم و امیدواریم با توجه به تجربه موفق جهاد دانشگاهی در حمایت از استارت آپ ها، شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین بابیان اینکه طرح مَنش در اداره کل ورزش و جوانان 13 استان و با همکاری جهاد دانشگاهی انجام می شود، تصریح کرد: امیدواریم طی تعامل با جهاد دانشگاهی بتوانیم از ایده های دانش بنیان جوانان حمایت و آنان را به سرمایه گذاران معرفی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از کارآفرینان خلاق در طرح «مَنش»

حمایت از کارآفرینان خلاق در طرح «مَنش»