مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 19:252021-02-15سياسي

سند 2030 به اقتصاد زنان روستایی آسیب می زند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، فرشته روح افزا همسر دانشمند صنعت فضایی کشور شهید حاتمی که در جریان سقوط مشکوک جرثقیل در مراسم حج ابراهیمی در کشور عربستان به شهادت رسید، - همسر دانشمند صنعت فضایی کشور گفت: در حال حاضر زنان روستایی در اقتصاد خانواده نقشی ایفا می کنند، اما سند 2030 می خواهد عملا به اقتصاد روستایی لطمه وارد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، فرشته روح افزا همسر دانشمند صنعت فضایی کشور شهید حاتمی که در جریان سقوط مشکوک جرثقیل در مراسم حج ابراهیمی در کشور عربستان به شهادت رسید، در نخستین همایش مجازی اعضای کارگروه های بانوان جمعیت جانبازان با اشاره به مداقه مفصل درباره سند 2030 توضیح داد: این سند با امضای رییس جمهور فعلی برای ایران لازم الاجرا شده است.

البته اگر اجرا نشود، مشکل جدی و عواقب سیاسی خاصی برای ما به دنبال ندارد؛ به ویژه از این بابت که دولت های غربی سخت ترین تحریم ها را علیه ما رقم زده اند و واکنش شدیدتری از وضعیتی که اکنون در آن هستیم، قابل تصور نیست.

وی در توضیح ماهیت سند 2030 گفت: این سند در 17 بند و 169 تبصره تنظیم شده که دولت های امضا کننده ملزم به اجرای آن شده اند.

اما مخالفت مقام معظم رهبری با بخش هایی از این سند زمینه ساز مطالعه مفصل برخی کارشناسان درباره این سند شد و شورای عالی انقلاب فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند 2030 به اقتصاد زنان روستایی آسیب می زند

سند 2030 به اقتصاد زنان روستایی آسیب می زند