مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 18:552021-02-15حوادث

پاتک ضربتی پلیس مشهد به یک خانه برای دستگیری 8 سارق خیابانی


فرمانده انتظامی مشهد از عملیات ضربتی کلانتری گلشهر برای دستگیری یک زن و7 مرد جوان که متهمان سرقت های خیابانی هستند، خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ  عباس صارمی ساداتی افزود: در پی گزارش سرقت های خیابانی به فوریت های پلیسی 110، دستورات لازم به سر کلانتری شرق پلیس مشهد برای بررسی موضوع صادر شد.

فرمانده انتظامی مشهد اظهار کرد: تیم های تجسس کلانتری گلشهر در اجرای این مأموریت ضربتی با اقدام های گسترده اطلاعاتی، خانه مسکونی که محل تردد افراد خلاف کار و تعدادی از عاملان سرقت ها بود را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، محل را به طور ضربتی مورد پاک سازی قراردادند.

وی ادامه داد: مأموران کلانتری گلشهر با توجه به باز بودن در خانه مسکونی موردنظر که در کوچه ای یک متری قرار داشت و کسی داخل آن نبود، یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف کردند و خانه را به طور پوششی تحت نظر قراردادند.

صارمی ساداتی بیان کرد: دقایقی بعد 2 متهم موتورسوار قصد ورود به خانه داشتند که در مواجهه با مأموران انتظامی به سرعت از صحنه متواری شدند.

وی یادآور شد: عملیات تعقیب و گریز این 2 متهم در حالی آغاز شد که یکی از آنان به سمت خودرو شهروندان حمله ور و قصد داشت از محل بگریزد اما پلیس با تیراندازی هوایی این 2 متهم را دستگیر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاتک ضربتی پلیس مشهد به یک خانه برای دستگیری 8 سارق خیابانی

پاتک ضربتی پلیس مشهد به یک خانه برای دستگیری 8 سارق خیابانی