مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 18:402021-02-15سياسي

جنگ استکبار جهانی و جمهوری اسلامی بر سر ایجاد تمدن جدید است


عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: آنچه استکبار جهانی را در مقابل ایران قرار می دهد، ساخت تمدنی جدید از سوی جمهوری اسلامی است وگرنه آنها با هسته ای و موشک های ما مشکلی ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین عباس کعبی شب دوشنبه در مراسم چهلمین روز درگذشت آیت الله محمدتقی مصباح یزدی که در محل دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد برگزار شد به تشریح ویژگی های علامه مصباح پرداخت و اظهار کرد: ویژگی های متمایزی از پیام رهبر انقلاب برای فوت این شخصیت بزرگ استنباط می شود.

عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری شناخت اسلام ناب و بدون انحراف، اسلام شناس معاصر و نظریه پرداز اسلام را جزیی از ویژگی های علامه مصباح دانست و ادامه داد: ایشان الگوی مطمئن در سلوک های عرفانی، تولید اندیشه و تقویت کادر انقلاب بود.

وی افزود: علامه مصباح نگاهی تحول گرا در علوم انسانی داشت و مرزبان مناسبی برای اعتقادات در مقابل بدعت گذاران و فتنه گران به شمار می آمد که باید توجه داشت مرزبانی از اندیشه ها بسیار سخت تر از مرزبانی جغرافیایی است.

حجت الاسلام و المسلمین کعبی پاسخ به شبهات را دیگر ویژگی بارز علامه مصباح دانست و گفت: کتب مختلفی در حوزه عرفان، اخلاق، ادیان، تاریخ، حدیث و اندیشه های سیاسی از ایشان به چاپ رسیده و در قالب نرم افزار نیز به دست مخاطب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ استکبار جهانی و جمهوری اسلامی بر سر ایجاد تمدن جدید است

جنگ استکبار جهانی و جمهوری اسلامی بر سر ایجاد تمدن جدید است