مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 18:352021-02-15اقتصادي

اختصاص 4 میلیارد تومان اعتبار جهت توسعه کارخانه کمپوست بهشهر


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: 4 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه کارخانه کمپوست بهشهر تخصیص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، مهدی رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران امشب در جلسه ساماندهی پسماند شرق استان مازندران، اظهار کرد: توسعه کارخانه کمپوست بهشهر  به عنوان کارخانه کمپوست ناحیه شرق استان مازندران، مشکلات پسماند و زباله شهرستان های نکا و گلوگاه را نیز کاهش خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه طرح تفکیک زباله در استان مازندران به صورت پیش فرض در شهرستان نکا انجام خواهد شد، افزود: مقررات قانون هوای پاک جهت صدور مجوز مرکز جمع آوری ضایعات باید اجرا شود.

رازجویان با اشاره به تسریع عملیات اجرایی ساخت کارخانه زباله سوز ساری نیز بیان کرد: تلاش مجموعه مدیریت استان بر این است تا این پروژه بزرگ تا قبل از اتمام دولت دوازدهم مورد بهره برداری قرار بگیرد.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر ترویج و گسترش فرهنگ سازی در جامعه، اضافه کرد: اصلاح الگوی مصرف و تفکیک زباله از مبدا می تواند منجر به کاهش تولید زباله در استان شود.

این مسؤول اضافه کرد: ساماندهی زباله گردها و مراکز جمع آوری ضایعات و همچنین آموزش تفکیک زباله به شهروندان می تواند باعث انجام شدن هر چه بهتر طرح تفکیک زباله از مبدا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 4 میلیارد تومان اعتبار جهت توسعه کارخانه کمپوست بهشهر

اختصاص 4 میلیارد تومان اعتبار جهت توسعه کارخانه کمپوست بهشهر