مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 18:302021-02-15بين الملل

حمد بن جاسم از مخالفان آشتی دوحه و ریاض انتقاد کرد


نخست وزیر و وزیر خارجه سابق قطر از طرف هایی که سعی در تخریب منافع کشورهای حوزه شورای همکاری خلیج فارس و نابودی توافقات حاصل شده بین دوحه و ریاض دارند، - نخست وزیر و وزیر خارجه سابق قطر از طرف هایی که سعی در تخریب منافع کشورهای حوزه شورای همکاری خلیج فارس و نابودی توافقات حاصل شده بین دوحه و ریاض دارند، انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، حمد بن جاسم نخست وزیر و وزیر خارجه پیشین قطر در سلسله توییت هایی از مقاصد طرف هایی گله کرد که برای طولانی کردن بحران کشورهای شورای همکاری خلیج فارس تلاش می کنند.

او گفت: به رغم بیانیه العلا و بشارت همه به آغاز دوره جدید بین کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و مصر ما همچنان می بینیم و می شنویم برخی بر طبل های اقدامات تحریک آمیز و بیانیه های بی ارزش مملو از مسائل منفی و تحریک آمیز می کوبند.

او اضافه کرد: می دانیم کسانی که معروف به مگس های الکترونیکی هستند تنها کارمندانی اند که آنچه به آنها دیکته می شود چه بد و چه خوب آن را می نویسند.

ما همچنین می دانیم نویسندگان و خبرنگاران اجیر شده ای که اصل و اساسی ندارند تنها براساس خواسته های کسانی که به آنها پول می دهند، تغییر موضع می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمد بن جاسم از مخالفان آشتی دوحه و ریاض انتقاد کرد

حمد بن جاسم از مخالفان آشتی دوحه و ریاض انتقاد کرد