مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 18:052021-02-15سياسي

ورود ستاد امربه معروف به مطالبات آبداران شهرکردی/ وعده حل مشکل بیمه تا 3 روز آینده


تعدادی از نیروهای شرکتی آبفای چهارمحال و بختیاری که حدود 18 ماه است حقوق دریافت نکرده اند امروز تصمیم به برگزاری تجمع مقابل استانداری داشتند که با ورود معاونت مطالبه گری ستاد امربه معروف در دقیقه نود این تجمع کنسل و مطالبات نیروهای شرکتی در مسیر حل شدن قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، برخی از نیروهای شرکتی زیرمجموعه شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری ماه هاست که مطالبات جدی در حوزه پرداخت معوقات، انعقاد قرارداد و پرداخت حق بیمه را مطرح کرده اند.

این رسانه هم بنا به رسالت خود برخی از این مطالبات را پوشش داده است، که متاسفانه عمده این مطالبات از سوی مدیران آبفا و مدیران بالادست در استانداری بی پاسخ مانده اند.

در اوایل ماه جاری در پی اعتراض نیروهای شرکتی، جلسه ای در نمازخانه شرکت آبفای استان با حضور آبداران و سه تن از معاونین شرکت برگزار شده و مقرر می شود تا پایان همان هفته مشکلات نیروهای شرکتی برطرف شود.

پس از بدقولی صورت گرفته و عدم تحقق وعده ها، امروز جمعی از این نیروها تصمیم می گیرند با حضور در معاونت مطالبه گری ستاد امربه معروف و نهی از منکر ندای تظلم خواهی خود را سر دهند.

اکنون معاون مطالبه گری ستاد امر به معروف پیگیری موضوع و پاسخ خواهی از مسؤولان را تقبل می کند؛ تماس تلفنی با استاندار و تشریح وضعیت نیروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود ستاد امربه معروف به مطالبات آبداران شهرکردی/ وعده حل مشکل بیمه تا 3 روز آینده

ورود ستاد امربه معروف به مطالبات آبداران شهرکردی/ وعده حل مشکل بیمه تا 3 روز آینده