مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 18:002021-02-15سياسي

معنویت از ویژگی های اصلی جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) است


دبیر علمی نخستین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) گفت: جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) علاوه بر جنبه حرفه ای بودن که یکی از ویژگی های اصلی اغلب جشنواره هاست، - ایسنا/خراسان رضوی دبیر علمی نخستین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) گفت: جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) علاوه بر جنبه حرفه ای بودن که یکی از ویژگی های اصلی اغلب جشنواره هاست، بعد معنویت را همراه دارد.

اکبر نصراللهی در نشست خبری نخستین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) که امروز، 27 بهمن، در سالن همایش های روزنامه ی قدس برگزار شد، اظهار کرد: یکی از آسیب های جشنواره های مختلف، توجه به کمی گرایی است اما این جشنواره سعی داشته محدود به کمیت نباشد و به شاخصه های کیفی توجه ویژه ای داشته باشد.

تغییر رویکرد از کمی به کیفی یک از اهداف این جشنواره بوده و سعی شده از راهبردهای معمولی که در تولید، انتشار افکار و سایر قالب های رسانه ای مانند سکوت، کوچک نمایی، بزرگ نمایی وجود دارد، استفاده نشود و با یک نگاه واقع گرایانه به فرهنگ رضوی نگریست.

وی در رابطه با انتخاب داوران و برگزیدگان این جشنواره، عنوان کرد: در این جشنواره ما تلاش کرده ایم با داورهایی همکاری داشته باشیم که دارای پیشینه تجربی بسیار گران سنگ و ارزنده ای هستند و همچنین اندوخته هایی در حوزه ی رسانه ای دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معنویت از ویژگی های اصلی جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) است

معنویت از ویژگی های اصلی جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) است