مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 17:402021-02-15سياسي

دیدار استاندار خوزستان با مسئولان کشوری در نخستین روز کاری


استاندار خوزستان در نخستین روز کاری پس از اخذ رای اعتماد از هیات دولت، با چند تن از مسئولان کشوری در خصوص مسائل مختلف استان دیدار و گفتگو کرد.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان در نخستین روز کاری پس از اخذ رای اعتماد از هیات دولت، با چند تن از مسئولان کشوری در خصوص مسائل مختلف استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری خوزستان، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان امروز دوشنبه، 27 بهمن ماه با اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور دیدار و گفتگو کرد.

در جریان این دیدار مسائل عمده استان در حوزه های عمرانی و زیرساختی همچون پروژه های آب و فاضلاب، جمع آوری آبهای سطحی، آخرین وضعیت اجرایی فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری و … مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین در این نشست استاندار خوزستان ضمن طرح موضوع تخصیص بخشی از درآمد صادرات نفت به خوزستان در بودجه 1400 کشور جهت رفع مشکلات زیرساختی و توسعه استان، خواستار توجه ویژه دولت به استان خوزستان شد.

معاون اول رییس جمهور نیز در این نشست با اشاره به اقدامات دولت در خوزستان، یادآور شد: خوزستان به دلیل انباشت مشکلات مختلف در دهه های گذشته و تغییرات اقلیمی، دچار انواع ابربحران ها بوده که کاهش این مشکلات نیاز به عزم ملی و مشارکت همه قوای کشور و نظام دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار استاندار خوزستان با مسئولان کشوری در نخستین روز کاری

دیدار استاندار خوزستان با مسئولان کشوری در نخستین روز کاری