مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 17:252021-02-15سياسي

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای امام رضا(ع)


دبیر اجرایی نخستین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) تا 15 فروردین ماه تمدید شده و اختتامیه این جشنواره در عید فطر برگزار خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی دبیر اجرایی نخستین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) تا 15 فروردین ماه تمدید شده و اختتامیه این جشنواره در عید فطر برگزار خواهد شد.

محسن هوشمند در نشست خبری نخستین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) که امروز، 27 بهمن ، در سالن همایش های روزنامه قدس برگزار شد، اظهار کرد: همه اقشار مردم سعی می کنند به نحوی عشق و ارادت خود را به امام رضا(ع) نشان دهند.

اهالی رسانه نیز سال هاست تلاش دارند که از طریق تولید و توزیع محتوای رسانه ای در قالب های مختلف این ارادت و خدمت خود به ساحت قدسی حضرت رضا(ع) را به منصه ظهور بگذارند و عامل به حدیث شریف امام رضا(ع) باشند که فرمود علوم ما را بیاموزید و به دیگران بیاموزانید که اگر انسان ها محاسن کلام ما را بشناسند، قطعا تبعیت خواهند کرد .

وی افزود: آمارها و رصدهای ما نشان می دهد که این جریان، یک جریان در حال توسعه است و طی یک سال گذشته، هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی اتفاقات ارزشمندی در حوزه رسانه های گوناگون جهت خدمت رسانی به ساحت قدسی حضرت رضا(ع) رقم خورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای امام رضا(ع)

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای امام رضا(ع)