مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 17:152021-02-15سياسي

پیشرفت 90 درصدی برنامه های دومین کنگره ملی شهدا در بهاباد


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهاباد گفت: 158 برنامه به نیت شهدای این شهرستان برنامه ریزی و تا کنون 90 درصد آنها عملیاتی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد به نقل از روابط عمومی دومین کنگره ملی شهدای استان، سرهنگ سعید دهقان در نشست خبری ستاد یادواره های شهدای شهرستان های استان یزد با بیان این که شهرستان بهاباد 158 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، اظهار کرد: در راستای برگزاری دومین کنگره ملی 4000 شهید استان 158 برنامه در بهاباد و به نیت شهدای این شهرستان با محوریت خدمت رسانی انجام می شود.

وی با اشاره به انجام 90 درصد برنامه های کنگره شهدای استان در شهرستان بهاباد، افزود: محرومیت زدایی و سازندگی، استفاده حداکثری از فضای مجازی، افزایش نشاط اجتماعی و توجه به نسل های سوم و چهارم انقلاب از جمله رویکردهای مهم شهرستان بهاباد در تدوین برنامه های کنگره شهدای استان است.

سرهنگ دهقان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای محرومیت زدایی در این شهرستان، گفت: تاکنون  16 هزار و 700 بسته معیشتی یعنی به ازای هر شهید این شهرستان 100 بسته بین نیازمندان توزیع شده و توزیع سه هزار کارت هدیه 200 و 300 هزار تومانی از دیگر اقدامات انجام شده در این زمینه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 90 درصدی برنامه های دومین کنگره ملی شهدا در بهاباد

پیشرفت 90 درصدی برنامه های دومین کنگره ملی شهدا در بهاباد