مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 16:252021-02-15اقتصادي

تشریح شرایط استفاده از طرح آب رایگان در استان همدان


همدان_مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت نیرو، مشترکین کم مصرف با سطح مصرف ماهیانه زیر 5 متر مکعب در ماه مشمول مزایای آب رایگان می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید هادی حسینی بیدار اظهار کرد: مصرف آب به ازا هر خانواده ماهیانه 15 متر مکعب می باشد مشترکین بر اساس میزان مصرف به چهار دسته ی کم مصرف، خوش مصرف، پرمصرف و بد مصرف دسته بندی شده اند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان افزود: در همین راستا و بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت نیرو، مشترکین کم مصرف با سطح مصرف ماهیانه زیر 5 متر مکعب در ماه مشمول مزایای آب رایگان می شوند.

وی گفت با توجه به اینکه مشترکینی که سطح آب مصرفی شأن در طول ماه بین 15 تا 30 متر مکعب باشد به عنوان مشترکین پر مصرف تلقی شده و مشمول تعرفه مازاد بر الگو می شوند، توصیه ما به این دسته از مشترکین رعایت الگوی مصرف است حسینی اضافه کرد: مشترکین خوش مصرف با مصرف 5 تا 15 متر مکعب در ماه، مشمول تعرفه عادی می باشند که چنانچه این دسته از مشترکین نیز بتوانند سطح آب مصرفی خود را تا 5 متر مکعب در ماه کاهش دهند از مزایای آب رایگان بهره مند خواهند شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان توضیحاتی برای مشترکین بد مصرف داد و گفت: از آنجا که این دسته از مشترکین مطابق دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح شرایط استفاده از طرح آب رایگان در استان همدان

تشریح شرایط استفاده از طرح آب رایگان در استان همدان