مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 16:252021-02-15سياسي

تبیین توحید حقیقی از اهداف اصلی انقلاب اسلامی


پژوهش در موضوع توحید جز بحث های بنیادی و از کارهای اساسی انقلاب و در امتداد حرکت قرآن و انبیاء برای تبیین توحید حقیقی است.

- قم- عضو مجمع عالی حکمت اسلامی گفت: پژوهش در موضوع توحید جز بحث های بنیادی و از کارهای اساسی انقلاب و در امتداد حرکت قرآن و انبیاء برای تبیین توحید حقیقی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین سید یدالله یزدان پناه ظهر دوشنبه در دیدار با پژوهشگران مرکز گفتمان توحید پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی با بیان اینکه بحمدالله کاری را که شما شروع نموده اید یکی از آرزوهای ما بوده است، گفت: پژوهش در موضوع توحید جز بحث های بنیادی و از کارهای اساسی انقلاب و در امتداد حرکت قرآن و انبیا برای تبیین توحید حقیقی و راه های رسیدن به آن است.

وی با اشاره به اینکه اساساً هر اندیشه ای اگر بسط پیدا کند، همه جا و همه صحنه ها را دربرمی گیرد، افزود: وقتی فکری در اندیشه انسان قرار گرفت و اندیشه انسانی آن را پذیرفت، آن اندیشه در تعاملات و رفتارهای او حاضر می شود و من معتقدم پوچ گرایی با اینکه غلط ترین و غیرواقعی ترین اندیشه بشری است، اگر بسط پیدا نماید می تواند در همه جای اجتماع فراگیر شود.

عضو مجمع عالی حکمت اسلامی با تاکید بر اینکه جامعه درواقع یک پدیدار انسانی است، یعنی هر آنچه در فکر انسان می گذرد در کنش او آمده و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین توحید حقیقی از اهداف اصلی انقلاب اسلامی

تبیین توحید حقیقی از اهداف اصلی انقلاب اسلامی