مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 16:052021-02-15سياسي

سیطره غیر قابل انکار علم بر رفتار جوامع و حکومت ها


استاد دانشگاه دفاع ملی در نشست «اقتدار فرهنگ پایه با نگرش بر امنیت» مطرح کرد:مباحث علمی سیطره غیر قابل انکاری بر رفتار جوامع و حکومت ها دارند و یکی ازمهمترین مؤلفه های قدرت محسوب می شود.

- قم- استاد دانشگاه دفاع ملی در نشست اقتدار فرهنگ پایه با نگرش بر امنیت مطرح کرد:مباحث علمی سیطره غیر قابل انکاری بر رفتار جوامع و حکومت ها دارند و یکی ازمهمترین مؤلفه های قدرت محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سرتیپ دوم پاسدار عباسعلی فرزندی عصر دوشنبه در نشست وبیناری اقتدار فرهنگ پایه با نگرش بر امنیت در حسینیه ستاد حوزه علمیه مشکات قم ضمن ارائه تعریفی از مفاهیم اقتدار و امنیت گفت: امروز مباحث علمی سیطره غیر قابل انکاری بر رفتار جوامع و حکومت ها دارند و یکی از مهمترین مؤلفه های قدرت محسوب می شود.

وی افزود: وقتی سخن از اقتدار و قدرت به میان می آید لازمه اش این است که عقبه قدرتمندی داشته باشیم که همان عمق استراتژیک است.

رییس دفتر حوزه و مکتب و اندیشه دانا دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان اینکه زیرساخت همه برنامه ریزی های ما بر مبنای شریعت و فقه است گفت: فقه، حاکم بر همه حوزه هاست لذا باید جایگاه فقه را در این مباحث مشخص و معین کنیم و این سلسله نشست به همین منظور تشکیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیطره غیر قابل انکار علم بر رفتار جوامع و حکومت ها

سیطره غیر قابل انکار علم بر رفتار جوامع و حکومت ها