مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 15:202021-02-15اقتصادي

آیین گشایش دومین نمایشگاه بین المللی پتروشیمی در کیش آغاز شد


جزیره کیش با حضور ده ها شرکت حوزه پشتیبانی نفت، گاز و پتروشیمی و فضای تحقیق و توسعه در مرکز نوآوری کیش ظرفیت تبدیل شدن به هاب فعالیت های پتروشیمی کشور را داراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، آیین گشایش دومین نمایشگاه بین المللی پتروشیمی با حضورغلامحسین مظفری رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزادکیش، علی وطنی مشاورعالی معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، بهزاد محمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، جعفرربیعی مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، علی وحدت رییس هیات عامل بهره مندی از بزرگترین حوزه های گازی کشور در اطراف جزیره کیش را موهبتی ارزنده برشمرد و تاکید کرد : باید با ایجاد امکان انتقال این ذخایر ارزشمند به دیگر مناطق دنیا، توسعه اقتصادی کشور را تسریع کرد.

وی اظهار داشت : سال گذشته پیشنهادی برای ایجاد دبیرخانه دائمی نمایشگاه پتروشیمی در جزیره کیش مطرح کردم و کنسرسیوم 5 گانه محصول شکل گیری این دبیرخانه بود .

مطفری تصریح کرد: استمرار جلسات و پیگیری های جدی نتایج ملموسی را در این حوزه به همراه داشت و امید می رود بتوانیم گام های موثری در زمینه استفاده از طرفیت های این منطقه برای رشد صنعت پتروشیمی برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین گشایش دومین نمایشگاه بین المللی پتروشیمی در کیش آغاز شد

آیین گشایش دومین نمایشگاه بین المللی پتروشیمی در کیش آغاز شد