مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 15:052021-02-15سياسي

اعزام زمینی حجاج از طریق عراق در صورت موافقت سعودی ها


رییس سازمان حج وزیارت با اشاره به محدودیت های پروازی در فرودگاه های عربستان، از سفر زمینی به سرزمین وحی از طریق عراق در صورت موافقت سعودی ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مسئولان حج جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق در یک نشست ویدئو کنفرانس درباره حج آینده به رایزنی و تبادل نظر پرداختند.

دراین نشست مجازی، حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی و علیرضا رشیدیان، رییس سازمان حج و زیارت و حجج اسلام سامی مسعودی و سید راضی الحسینی، رییس و معاون شورای عالی حج و عمره عراق ضمن بیان نقطه نظرات خود درباره حج آینده، بر آمادگی برای مشورت و تبادل نظر برای هماهنگی، تعامل و هم افزایی بین خادمان  ضیوف الرحمان در دو کشور تأکید کردند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت آمادگی کامل جمهوری اسلامی ایران را برای همکاری و تبادل تجربیات درمسایل مختلف حوزه های حج و عمره با سایر کشورها به ویژه کشور دوست و همسایه عراق خاطرنشان و ابراز امیدواری کرد: این همکاریها به فعالیت های منظم و امضای تفاهم نامه بین دو کشور منجر شود.

  حجت الاسلام نواب تصریح کرد: ما برای برگزاری همایش های مختلف در حوزه های حج، عمره و عتبات در فضای مجازی با حضور اندیشمندان و علمای کشورهای اسلامی آمادگی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام زمینی حجاج از طریق عراق در صورت موافقت سعودی ها

اعزام زمینی حجاج از طریق عراق در صورت موافقت سعودی ها