مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 14:552021-02-15بين الملل

مانور سیاسی حریری روی خرابه های لبنان


سعد حریری، نخست وزیر مکلف برای تشکیل دولت جدید پس از سفری چند روزه به مصر، امارات و فرانسه با توپ پر به بیروت بازگشت و در شانزدهمین سالگرد ترور پدر مرحوم اش رفیق حریری طی یک سخنرانی خط و نشان های جدید در برابر رییس جمهور لبنان میشل عون کشید.

- سعد حریری، نخست وزیر مکلف برای تشکیل دولت جدید پس از سفری چند روزه به مصر، امارات و فرانسه با توپ پر به بیروت بازگشت و در شانزدهمین سالگرد ترور پدر مرحوم اش رفیق حریری طی یک سخنرانی خط و نشان های جدید در برابر رییس جمهور لبنان "میشل عون" کشید.

میشل عون پس از استعفای مصطفی ادیب از مسئولیت تشکیل دولت و مشورت های سیاسی با فراکسیون های پارلمانی در تاریخ اول آبانماه 1399 سعد حریری را مامور تشکیل کابینه کرد اما از آن روز تاکنون حدود چهارماه می گذرد و وی هنوز موفق به تشکیل کابینه نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، در رابطه با این رفتار سعد حریری چند نکته قابل توجه است: 1- اگر مواضع سعد حریری را از روز نخست تکلیف به تشکیل کابینه تا کنون بررسی و مقایسه کنیم مشاهده خواهیم نمود که نوسانات سیاسی او و برنامه تشکیل کابینه از سوی وی بسیار زیاد بوده است.

وی با آن که مدعی بوده درصدد تشکیل کابینه ای از وزرای متخصص است اما نوع برخوردش این شائبه را ایجاد کرده که وی با عبور از مرزهای توافق سیاسی طائفه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور سیاسی حریری روی خرابه های لبنان

مانور سیاسی حریری روی خرابه های لبنان