مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 14:352021-02-15بين الملل

دوربین های رسانه ها اسامی پیشنهادی عون به حریری برای تشکیل دولت را لو دادند


منابع از فاش شدن اسامی شخصیت هایی خبر دادند که رییس جمهوری لبنان برای تشکیل دولت جدید به نخست وزیر مکلف پیشنهاد داده بود.

- منابع از فاش شدن اسامی شخصیت هایی خبر دادند که رییس جمهوری لبنان برای تشکیل دولت جدید به نخست وزیر مکلف پیشنهاد داده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، سعد حریری، نخست وزیر مکلف لبنان در کنفرانس مطبوعاتی در شانزدهمین سالروز ترور پدرش رفیق حریری از ذکر اسامی پیشنهادی برای کابینه خودداری کرد اما لیست اسامی را که به رنگ زرد نوشته شده بود در مقابل دوربین خبرنگاران بالا برد و آن ها توانستند از اسامی عکس بگیرند.

این لیست شامل اسامی عبدالله ابوحبیب(مسیحی مارونی) و نعیم سالم(مارونی) برای وزارت خارجه، فارس فارس(سنی)، عبدالله جریدی(مارونی)، سعید الرز(سنی) برای وزارت کشور، جان سلوم(ارتدوکسی)، فادی داوود(مارونی) و میشل منسی(ارتدوکسی) برای وزارت دفاع است.

در این لیست سمیر عساف(مارونی)، محمد الحج(شیعی)، عامر بساط(سنی)، سعاده شامی، حسن مقلد(شیعی) برای وزارت دارایی، جویل فواز(کاتولیک)، عادل یمین(مارونی)، هنری خوری(مارونی)، آنتوان فلیموس(مارونی)، زیاد بارود(مارونی) و رزق زغیب(مارونی) برای وزارت دادگستری پیشنهاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوربین های رسانه ها اسامی پیشنهادی عون به حریری برای تشکیل دولت را لو دادند

دوربین های رسانه ها اسامی پیشنهادی عون به حریری برای تشکیل دولت را لو دادند