مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 13:452021-02-15سياسي

رزمایش 1465 در فارس برگزار می شود


رییس ستاد نماز جمعه شیراز اعلام کرد که رزمایش 1465 به مناسبت هزار و چهارصد و شصت و پنجمین سال ولادت حضرت امیرالمومنین علی(ع) و در بزرگداشت مولای متقیان به عنوان حامی ایتام، - ایسنا/فارس رییس ستاد نماز جمعه شیراز اعلام کرد که رزمایش 1465 به مناسبت هزار و چهارصد و شصت و پنجمین سال ولادت حضرت امیرالمومنین علی(ع) و در بزرگداشت مولای متقیان به عنوان حامی ایتام، در فارس برگزار خواهد شد.

احمد فخارزاده، دوشنبه 27 بهمن در گردهمایی رؤسای ستادهای برگزاری نماز جمعه استان فارس، گفت: در قالب این رزمایش به بیش از 1465 کودک بی سرپرست ساکن استان فارس، بسته های معیشتی اهداء می شود.

این مقام مسئول، هدف از اجرای این رزمایش را لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب برای گسترش نهضت خدمت رسانی، تأمین بسته های معیشتی در سالروز ولادت امام علی(ع) در سراسر استان فارس و گسترش فرهنگ ایثار و اخلاص و نوع دوستی با عنایت به گام دوم انقلاب اسلامی، ایجاد شغل و ارائه بسته های معیشتی و جهیزیه برای نوعروسان برشمرد.

فخارزاده، برگزاری رزمایش انفاق به جای اعتکاف در شرایط حساس امروز جامعه در ایام البیض، مشارکت مستقیم امام جمعه در فرآیند کلی برنامه اعم از برنامه ریزی، ساماندهی نظارت، هدایت و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش 1465 در فارس برگزار می شود

رزمایش 1465 در فارس برگزار می شود