مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 13:252021-02-15سياسي

حضور جوانان در ساختار قدرت از برکات نظام است


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: یکی از ویژگی ها و دستاوردهای انقلاب، ایجاد شایسته سالاری و امکان پذیرشدن مشارکت علاقمندان در مدیریت سیاسی و اجرایی کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ایام دهه فجر با اشاره به خاطرات سال های واپسین حکومت پهلوی و وقوع انقلاب اسلامی در 42 سال پیش گفت: آن زمان در مقطع راهنمایی در نیشابور درس می خواندم و در راهپیمایی های سالها و ماههای منتهی به انقلاب، همراه بسیاری از دانش آموزان مقطع راهنمایی و دبیرستانی در تظاهرات شرکت می کردیم.

به گفته غلامحسین مظفری، باز شدن حلقه قدرت و خروج انحصار حضور در ساختارهای سیاسی از مشخصه های جمهوری اسلامی است و من نیز در اوان جوانی، توانستم در مسند نماینده مردم در مجلس و نماینده دولت در فرمانداری توفیق خدمت داشته باشم.

وی در ادامه گفت: به عنوان فردی کوچک از دریای عظیم و خروشان ملت ایران، در ذهن خود علاوه بر تداعی خاطرات روزهای پیروزی انقلاب، سالهای مبارزه و دفاع مقدس و دوران بازسازی و سازندگی ایران عزیز را به یاد دارم که در آن، مدیریت جنگ و چهره های برآمده از آن نیروهای جوان و مصممی بود که توانستند نهال انقلاب را از گزند دشمنان مصون دارند تا ما به اینجا برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور جوانان در ساختار قدرت از برکات نظام است

حضور جوانان در ساختار قدرت از برکات نظام است