مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 13:102021-02-15سياسي

وزارت بهداشت مقابل مافیای دارو بایستد


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: مافیای دارو آیورمکتین خارجی را وارد کشور می کند و اجازه پخش داروی ایرانی را نمی دهد، - ایسنا/قزوین نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: مافیای دارو آیورمکتین خارجی را وارد کشور می کند و اجازه پخش داروی ایرانی را نمی دهد، از وزارت بهداشت مطالبه دارم که از ورود داروهای خارجی که مشابه داخلی دارند به کشور جلوگیری و از دانشمندان ایرانی حمایت کند.

فاطمه محمدبیگی در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان قزوین که امروز 27 بهمن با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، تصریح کرد: استان قزوین در طرح شهید سلیمانی موفق عمل کرد به طوری که به عنوان استان نمونه کشوری موردتقدیر قرار گرفت، در این میان مردم و کسبه علی رغم مشکلات معیشتی و نیازمندی همکاری خوبی کردند.

وی با اشاره به مشکلات درمان استان قزوین، بیان کرد: پروژه بیمارستان 700 تختخوابی قزوین با 9 درصد پیشرفت متوقف مانده است درحالی که این پروژه جزو مصوبات سفر رییس جمهوری است، تاکنون جلسات مختلفی در این زمینه در سطح ملی برگزارشده است اما نتایج خوبی دریافت نکردیم.

نماینده قزوین در مجلس اظهار کرد: با توجه به فرسودگی 80 درصدی بیمارستان های قزوین همواره این نگرانی وجود دارد که اگر زلزله ای رخ دهد بیمارستان ها درخطر هستند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت بهداشت مقابل مافیای دارو بایستد

وزارت بهداشت مقابل مافیای دارو بایستد