مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 12:502021-02-15فناوري

راه اندازی 5G همراه اول در روزهای آینده


معاون فنی و توسعه شبکه همراه اول توسعه فناوری پرهزینه 5G را در گرو حمایت همه جانبه رگولاتوری بویژه چشم پوشی از سهم درآمدی اپراتورها دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نشست تخصصی واگذاری باند فرکانسی 3500 مگاهرتز و توسعه نسل پنجم تلفن همراه، صبح امروز دوشنبه 27 بهمن همزمان با روز اول نمایشگاه تخصصی اینترنت اشیا در هفته ایران دیجیتال، با حضور معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و نمایندگان اپراتورهای ثابت و سیار برگزار شد.

مرتضی طاهری بخش، معاون فنی و توسعه شبکه همراه اول با تأکید بر حیاتی بودن تصمیم رگولاتوری در زمینه واگذاری این باند فرکانسی، اظهار کرد: کوچک ترین میزان درصد خطا از سمت رگولاتوری، تأثیرات منفی بسیاری در بخش توسعه و سرمایه گذاری اپراتورها خواهد داشت.

لذا تقاضا دارم مسئولان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از تجربیات سایر کشورها و مشاوران خبره در این زمینه استفاده کنند تا در آینده دچار خسران نشویم.

رگولاتوری در معرض تصمیمی حیاتی برای 5G معاون فنی و توسعه شبکه همراه اول خاطر نشان کرد: شفاف بگویم، وضعیت تمامی اپراتورها در پشت خط مسابقه به صورت یکسان است؛ اما در شرایطی قرار دارند که اگر رگولاتوری تصمیم درستی برای واگذاری باند فرکانسی اتخاذ نکند، ممکن است اپراتوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 5G همراه اول در روزهای آینده

راه اندازی 5G همراه اول در روزهای آینده